Vi börjar så smått att planera vårens föreläsningar och här får ni gärna höra av er om ni känner att ni har ett ämne som ni tycker vi borde ta upp.
Maila till oss eller kom förbi och prata lite!
Välkommen till vår diabetesgrupp i höst!
Välkommen till vår diabetesgrupp i höst!
Har du typ 2-diabetes och är intresserad av att träffa andra i liknande situation? Då är du varmt...




